000 01957nam a2200457Ia 4500
999 _c794
_d794
003 CO-MdCES
005 20210713151126.0
008 170922t2012||||ch a||||||||||||1 | eng|d
020 _a9780955153082
040 _cCESDE
_aCO-MdCES
_erda
041 0 _aeng
245 1 0 _aZBrush Character Sculpting. Projects, tips & techniques from the masters /
_cEditor and compiled Simon Morse; Sub-editor and compiled Jo Hargreaves; Design, compiled and layout Christopher Perrins; Compiled Tom Greenway, Richard Tilbury
264 _aBeijing :
_b3DTotal Publishing,
_c2014.
300 _a239 Páginas :
_bIlustraciones a color;
_c28 cm.
337 _2rdamedia
338 _2rdacarrier
505 _a1. Hard surface -- 2. Step-by-Step Project -- 3. Classical Sculpture -- 5. The Gallery -- 6. Monsters, Mercenaries and a Cartoon Armadillo -- 7. Speed Sculpts
700 1 _96676
_aMorse, Simon
_eEditor
_eCompilador
700 1 _96677
_aHargreaves, Jo
_eSub-editor
_eCompilador
700 1 _96678
_aPerrins, Christopher
_eDiseñador
_eCompilador
700 1 _96679
_aGreenway, Tom
_eCompilador
700 1 _96680
_aTilbury, Richard
_eCompilador
082 0 4 _aR006.693
_bZ39
_221
650 1 4 _aZBrush (Software de Modelado 3D)
_933969
650 1 4 _aPhotoshop (Retoque digital)
_934345
650 1 4 _aDiseño de Personajes
_934346
650 1 4 _aGráficos 3D por Computador
_933970
650 1 4 _a3D (Software de Modelado, Animación y Renderización)
_934347
650 1 4 _aImágenes Tridimensionales
_933971
650 1 4 _aSistemas de Representación Tridimensional
_930229
650 1 4 _aArte Digital
_933972
650 1 4 _aRenderización
_934348
650 1 4 _aAnimación 3D
_96565
650 1 4 _aDesarrollo de Videojuegos
_934349
650 1 4 _a
_934350
650 1 4 _aCine y Television
_924001
_vProducción
650 1 4 _aVideojuegos
_926895
650 1 4 _aAnimación 3D/VFX
_934351
942 _2ddc
_cBK
_hR006.693 Z39