000 | 00969nam a22002897 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c5628 _d5628 |
||
003 | CO-MdCES | ||
005 | 20191001144503.0 | ||
008 | 170814s2015 us a|||gr|||| 001 0 eng d | ||
020 | _a9781517171896 | ||
040 |
_aCO-MdCES _erda |
||
041 | 0 | _aeng | |
100 | 1 |
_936363 _aO´Connor, Raavi |
|
245 | 1 | 0 |
_aBeginner´s guide to shading and texturing in 3ds max 2016 / _cRaavi O´Connor |
264 |
_aUnited States : _bRaavi, _c2015. |
||
300 |
_a1 volumen, en varias páginaciones : _bIlustraciones en blanco y negro; _c23.5 cm. |
||
337 | _2rdamedia | ||
338 | _2rdacarrier | ||
500 | _aAbout the author in pages xi Preface in pages xiii | ||
082 | 0 | 4 |
_221 _a006.696 _bO18 |
650 | 1 | 7 |
_96565 _aAnimación 3D |
650 | 1 | 7 |
_934495 _aTexturización |
650 | 1 | 7 |
_934349 _aDesarrollo de Videojuegos |
650 | 1 | 7 |
_934492 _a3DS MAX (Software de modelado) |
650 | 1 | 7 |
_926895 _aVideojuegos |
942 |
_2ddc _cBK _h006.696 O18 |